Darmowa dostawa od 190 zł. Rabat do 6%. Szczegóły tutaj.
Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość. Od umowy możesz odstąpić składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy na przykład poprzez wiadomość email przesłaną na adres info@realfoods.pl. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz ze zwracanym towarem zapakuj w sposób chroniący go przed uszkodzeniem podczas transportu i odeślij niezwłocznie na nasz adres, jednak nie później niż 14 dni od dnia kiedy odstąpiłeś od umowy.

Adres do zwrotu towaru:

ROBSOL Robert Banasik
ul. Kameralna 4
05-552 Łazy
email: info@realfoods.pl
tel. 864 774 100
z dopiskiem “Odstąpienie od umowy”

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Formularz odstąpienia od umowy:

Pobierz wzór formularza odstąpienia od umowy.

 

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo do złożenia reklamacji. Reklamację najlepiej przesłać na adres info@realfoods.pl lub na poniższy adres. Protokół reklamacji wraz ze zwracanym towarem zapakuj w sposób chroniący go przed uszkodzeniem podczas transportu i odeślij niezwłocznie na nasz adres.

Reklamowane produkty należy wysłać na adres:

ROBSOL Robert Banasik
ul. Kameralna 4
05-552 Łazy
email: info@realfoods.pl
tel. 864 774 100
z dopiskiem “Reklamacja”

W związku z wadą możesz żądać:

wymiany rzeczy na wolną od wad,

lub złożyć oświadczenie o:

• obniżeniu ceny,

• odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy. Reklamację możesz zgłosić w przeciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji nastąpi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas Twojej reklamacji.

Formularz reklamacji:

Pobierz wzór protokołu reklamacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl