Zwroty i reklamacje
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość. Od umowy możesz odstąpić składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy na przykład poprzez wiadomość email przesłaną na adres [email protected]. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz ze zwracanym towarem zapakuj w sposób chroniący go przed uszkodzeniem podczas transportu i odeślij niezwłocznie na nasz adres, jednak nie później niż 14 dni od dnia kiedy odstąpiłeś od umowy.
Adres do zwrotu towaru:
ROBSOL Robert Banasik
ul. Kameralna 4
05-552 Łazy
email: [email protected]
tel. 667 707 946
z dopiskiem “Odstąpienie od umowy”
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Formularz odstąpienia od umowy:
Pobierz wzór formularza odstąpienia od umowy.
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo do złożenia reklamacji. Reklamację najlepiej przesłać na adres [email protected] lub na poniższy adres. Protokół reklamacji wraz ze zwracanym towarem zapakuj w sposób chroniący go przed uszkodzeniem podczas transportu i odeślij niezwłocznie na nasz adres.
Reklamowane produkty należy wysłać na adres:
ROBSOL Robert Banasik
ul. Kameralna 4
05-552 Łazy
email: [email protected]
tel. 667 707 946
z dopiskiem “Reklamacja”
W związku z wadą możesz żądać:
• wymiany rzeczy na wolną od wad,
lub złożyć oświadczenie o:
• obniżeniu ceny,
• odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy. Reklamację możesz zgłosić w przeciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji nastąpi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas Twojej reklamacji.
Formularz reklamacji: